Marketingas 2024-aisiais – tai visiškai naujas pasaulis. Reklamos kainos kyla į aukštumas, TikTok turi 1 milijardą aktyvių naudotojų, o dirbtinis intelektas jau kuria svetaines ir generuoja marketingo turinį. Siekiant sėkmingai vadovauti rinkodaros komandai, turi greitai prisitaikyti.
Naujas Digital Marketing Mini-MBA kursas skirtas vadovams, kurie kasdien susiduria su rinkodara, ir jaučia poreikį nuolat atnaujinti žinias, kad būtų tikri dėl savo sprendimų. Skaitmeninių technologijų progresas iš esmės pakeitė verslo rinkodaros strategijas, leidžiant įmonėms TIKSLIAI pasiekti klientus ir VEIKSMINGAI išnaudoti skaitmeninę erdvę. Čia susipažinsi su pagrindinėmis skaitmeninio marketingo tendencijomis, įrankiais ir jų panaudojimu, o svarbiausia – suprasi besikeičiančius vartotojų įpročius ir jų lūkesčius.
Kursas orientuotas į tikrus vadovų iššūkius, suteikia praktinius sprendimus klientų įtraukimui ir konversijų strategijoms. Baigus mokymus, būsi pasirengęs kurti personalizuotas skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios padės tavo įmonei išsiskirti ir įgyti konkurencinį pranašumą.
Sustiprinsi jau turimas kompetencijas, gilindamasis į duomenų analizę, informacijos valdymą ir turinio strategiją. Išmoksi, kaip efektyviai naudoti tokias skaitmeninės rinkodaros priemones kaip SEO, socialinių tinklų rinkodara, Google ir Meta reklamos bei el. pašto kampanijos, siekiant didesnio įmonės matomumo ir stipresnio prekės ženklo.
Be to, suprasi, kaip sukurti veiksmingą skaitmeninę strategiją, kurią galėsi diegti iškart – įgyvendinti su savo komanda ir išorės partneriais, stebėti rezultatus, analizuoti duomenis ir įvertinti investicijų grąžą.
1.1. Meta reklama:
1.2. Google reklama: