Būdami informacinių sistemų analitikais, dirbsite su įvairiomis suinteresuotosiomis šalimis, įskaitant naudotojus, kūrėjus ir vadovus, kad suprastumėte jų poreikius ir padėtumėte sukurti juos atliepiančius sprendimus. Taip pat būsite atsakingi už duomenų rinkimą ir analizę, bei rekomendacijų, kaip patobulinti esamas sistemas, rengimą.
Kad sėkmingai dirbtumėte informacinių sistemų analitikais, turėsite gebėti kritiškai mąstyti ir efektyviai spręsti problemas, išmanyti informacines technologijas, verslo procesus ir sistemų analizės bei projektavimo metodikas.
Džiaugiamės šią mokymo programą sukūrę kartu su Registrų Centru, kuriame geriausiai pasirodžiusiems ir atrankos kriterijus atitinkantiems studentams bus pasiūlyta darbo vieta: tolesnis profesinis augimas, mokymai, hibridinio darbo modelis ir galimybė prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje
Registrų centras yra pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas ir pažangios valstybės bei visuomenės partneris. RC tvarko 10 registrų ir per dešimtį valstybės informacinių sistemų, tokių kaip E-Sveikata, Antstolių informacinė sistema, E. pristatymas ir kt. Organizacija IT rinkoje išsiskiria unikaliais duomenimis ir strategine teikiamų paslaugų reikšme valstybei. RC šiuo metu dirba daugiau kaip 1600 darbuotojų, iš kurių 190 - IT specialistai. Registrų centre jau dirbantys informacinių sistemų analitikai daugiausia analizuoja naujas kuriamas sistemų funkcijas ir jų atitikimą organizacijos procesams, tiria paslaugų naudotojų poreikius, teikia pasiūlymus dėl reikalingų pokyčių ir procesų tobulinimo, nagrinėja kaupiamų duomenų kokybę, rengia techninę dokumentaciją, naudotojų vadovus, kuria ir įgyvendina informacinių sistemų plėtros planus, bendradarbiauja su produktų vadovais, IT padaliniu ir kitais interesantais.
Inventorius, personalas, pardavimai, finansai, įsigijimai, klientai, gamyba / paslaugos, tiekimo grandinė.
Suinteresuotieji asmenys, vartotojų poreikiai, personos, psichologiniai modeliai, vartotojų interviu, vartotojo kelionės žemėlapiai, sprendimai ir apribojimai. Informacijos architektūra, brėžiniai (wireframing) ir prototipavimas.
Analizuojama projekto pradžia: pokalbis su klientu, reikalinga informacijos, projekto apimtis ir tikslo suvienodinimas, užduočių susiformavimas, rezultatų ir rodiklių siekimas. Vykdoma resursų valdymo apžvalga. Apžvelgiamos projekto taisyklės, normos bei komunikacijos aspektai. Susipažįstama su rizikų valdymu.
Analizuojama projekto misija, vizija, tikslai, komandos narių elgesio tipai, tinkami komandai – vadovavimo stiliai. Apžvelgiami grupės vystymosi etapų pagal Tuckman., 5 komandos disfunkcijų bei RACI modeliai, komandų vieta organizacijoje.
Susipažįstama su konfliktų valdymo metodikomis, grįžtamojo ryšio teikimo praktikomis, asmeninio produktyvumo svarba.
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.