Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį!
Šiame kurse susipažinsi su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais bei viską išbandysi praktiškai. Vartotojo patirties (UX) ir naudotojo sąsajos (UI) projektai yra labai svarbūs kuriant žiniatinklio svetaines ir programėles. Į juos dažnai neatsižvelgiama kuriant programinę įrangą, tačiau jie atlieka svarbų nebylų vaidmenį pritraukiant ir išlaikant klientus, nes suteikia vizualiai patrauklią, sklandžią ir funkcionalią produkto naudojimo patirtį.
Kurse gilinsimės į: dizaino pagrindus, UX analizę ir tyrimus, vartotojo sąsajos stilius, vartotojo pažinimą, vartotoją orientuoto projektavimo procesą, prototipus, tinkamumo testavimą, skirtingus įrankius ir koncepcijas. Taip pat analizuosime skaitmeninės rinkodaros praktikas bei įvaldysime no-code įrankius. Kursas bus naudingas norintiems pagilinti savo kompetencijas vartotojų sąsajų ir patirties kūrimo sferoje ar įgyti šiuos gebėjimus bei pakreipti savo karjerą į UI ir UX pasaulį.
Įvadas į Framer – pažangų no-code įrankį, skirtą greitam ir efektyviam internetinių svetainių kūrimui. Analizuojamos pagrindinės funkcijos, praktinis pritaikymas ir darbo su Framer ypatumai:
Praktinė dalis apima svetainės kūrimo procesą nuo blokų ir šablonų parinkimo iki galutinio dizaino ir funkcionalumo integravimo.
Studentai susipažins su pagrindiniais HTML elementais, jų atributais bei puslapio struktūra, taip pat išmoks CSS stilių pritaikymo principų, siekiant užtikrinti puslapio patrauklumą ir pritaikomumą įvairiems įrenginiams (responsiveness).
Supras, kaip internetinės svetainės yra aprašomos ir kaip naršyklės jas atvaizduoja.
Išmoks sukurti statinį puslapį, pritaikant įgytas žinias.
Modulio metu studentai gilinsis į JavaScript kalbą ir jos taikymą kuriant interaktyvius tinklalapius. Mokymų metu bus aptariama:
Po kiekvienos temos bus atliekamos praktinės užduotys, kad užtvirtinti sintaksės ir HTML manipuliacijos įgūdžius. Baigus modulį, studentai pridės dinaminius duomenis prie savo anksčiau sukurto HTML/CSS projekto.
Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) – dėmesys koncentruojamas į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais jos įveikimo metodais.
Įvadas į skaitmeninę rinkodarą, skirtas supažindinti su pagrindiniais principais, kanalais ir technologijomis. Šis modulis padės sukurti bendrą supratimą apie skaitmeninės rinkodaros vaidmenį, jos naudojamus įrankius ir strategijas.
Skaitmeninės rinkodaros samprata
Kas yra skaitmeninė rinkodara ir kaip ji skiriasi nuo tradicinio marketingo.
Prekės ženklo reikšmė skaitmeninėje erdvėje.
Kaip skaitmeninė rinkodara įtakoja vartotojų elgseną.
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir jų vaidmuo
Organiniai (SEO, turinio rinkodara) ir mokami (PPC, socialinė reklama) kanalai.
Skirtingų kanalų pagrindinės savybės ir jų nauda verslui.
Trumpa įrankių apžvalga: nuo „Google Analytics“ iki socialinių tinklų valdymo platformų.
Strategijos pagrindai
Kaip suprasti vartotojų kelionę (funnel modelis).
Pagrindinės kampanijų sėkmės dedamosios.
Ką reiškia „viral“ efektas ir kada jis gali būti pasiektas.
Tendencijų apžvalga
Skaitmeninės rinkodaros evoliucija ir šiandieninės tendencijos.
Trumpa įžanga į tai, kaip technologijos (AI, no-code įrankiai) keičia rinkodarą.
AI naudojimo praktikos
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.