Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas

edON programas studentai vertina
4.8
iš 5
linkedin icon
(500+ studentų)

Išmok kurti įtraukias sąsajas ir teigiamą vartotojo patirtį!

Šiame kurse susipažinsi su UI/UX filosofijos pagrindais ir skirtumais bei viską išbandysi praktiškai. Vartotojo patirties (UX) ir naudotojo sąsajos (UI) projektai yra labai svarbūs kuriant žiniatinklio svetaines ir programėles. Į juos dažnai neatsižvelgiama kuriant programinę įrangą, tačiau jie atlieka svarbų nebylų vaidmenį pritraukiant ir išlaikant klientus, nes suteikia vizualiai patrauklią, sklandžią ir funkcionalią produkto naudojimo patirtį.

Kurse gilinsimės į: dizaino pagrindus, UX analizę ir tyrimus, vartotojo sąsajos stilius, vartotojo pažinimą,  vartotoją orientuoto projektavimo procesą, prototipus, tinkamumo testavimą, skirtingus įrankius ir koncepcijas. Taip pat analizuosime skaitmeninės rinkodaros praktikas bei įvaldysime no-code įrankius. Kursas bus naudingas norintiems pagilinti savo kompetencijas vartotojų sąsajų ir patirties kūrimo sferoje ar įgyti šiuos gebėjimus bei pakreipti savo karjerą į UI ir UX pasaulį. 

Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas
0
/mėn
3300
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems ir nedirbantiems asmenims
Finansuojama Užimtumo tarnybos dirbantiems asmenims
Gauk 100% finansavimą
Gauk 100% finansavimą dirbantiems (vakariniams kursams)
-10% mokant visą sumą (4500 eur) iš karto
Finansuojama Kilo Health
RegistruotisRegistracija baigta
Skirta: 
Pradedantiesiems
Kita grupė: 
Kaune:
2025-05-14
teirautis
Vilniuje:
2025-05-14
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
2-3 k. / sav. po darbo val.
Gyvai:
šeštadieniais, 2k. / mėn.
Online/gyvai:
Trukmė: 
320 val.
 / 
6,75 mėn.
Paskaitų įrašai:
taip
1:1 mentorystė
UŽT kodas: 
223002883
Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas (vakarinis kursas)
Skirta: 
Pradedantiesiems
Kita grupė: 
Kaune:
teirautis
Vilniuje:
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
2-3 k. / sav. po darbo val.
Gyvai:
šeštadieniais, 2k. / mėn.
Online/gyvai:
Trukmė: 
320 val.
 / 
6,75 mėn.
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
UŽT kodas: 
223002883
Skirta: 
Pradedantiesiems
Kita grupė: 
Kaune:
2025-05-14
teirautis
Vilniuje:
2025-05-14
teirautis
Klaipėdoje:
teirautis
Online:
2-3 k. / sav. po darbo val.
Gyvai:
šeštadieniais, 2k. / mėn.
Trukmė: 
 / 
Paskaitų įrašai:
Taip
1:1 mentorystė
UŽT kodas: 
Vartotojų sąsajų ir patirties (UI/UX) kūrimas (vakarinis kursas)
Programos dėstytojai:
KURSAS SKIRTAS
MOTYVACIJA

No items found.
Registruotis

Tavęs laukia

No items found.
No items found.
Registruotis
MODULIAI

Kurso metu išmoksi

Programos sudėtis:

Įvadas į UI/UX

(
4
 val.
 
min.
)

Įvadas į UI bei UX, jų skirtumai bei pritaikymo galimybės.

Modulio dėstytojai:

Dizaino pradmenys

(
28
 val.
 
min.
)

Dizaino pradmenys, vartotojo sąsajos ir dizaino principai, prototipavimas, dizaino sistemos bei design thinking metodas.

Modulio dėstytojai:

no-code webflow

(
24
 val.
 
min.
)

Nuo one-page svetainės iki membership ar marketplace – architektūra, navigacija, UI/UX, testavimas ir susipažinimas su Webflow.

Modulio dėstytojai:

Naudotojo pažinimas

(
31
 val.
 
min.
)

Vartotojo identifikavimas, jo asmenybės, interviu, vartotojo žemėlapiai, konkurencinės analizės vykdymas bei empatijų žemėlapiai.

Modulio dėstytojai:

Naudotojo patirtis

(
33
 val.
 
min.
)

Vartotojo srautas, prekės ženklas, informacinė architektūra.

Modulio dėstytojai:

UX testavimas

(
39
 val.
 
min.
)

Tinkamumas naudoti, kortelių rūšiavimas (angl. Card sorting), tekstų rašymas, apklausos.

Modulio dėstytojai:

UI/UX įgyvendinimas

(
61
 val.
 
min.
)

Įgyvendinimui naudojami įrankiai, dizaino įgūdžiai (sąveikos, reaktyvus dizainas), išdėstymas, lygiavimas, spalvos ir tekstai, turinio strategija bei skirtingos aplikacijos platformos.

Modulio dėstytojai:

Framer modulis

(
24
 val.
 
min.
)

Įvadas į Framer – pažangų no-code įrankį, skirtą greitam ir efektyviam internetinių svetainių kūrimui. Analizuojamos pagrindinės funkcijos, praktinis pritaikymas ir darbo su Framer ypatumai:

  1. Framer apžvalga
    • Kas tai, pagrindinės funkcijos ir galimybės.
    • Palyginimas su Webflow ir kitais no-code įrankiais.
    • Kainodara ir pavyzdžiai, ką galima sukurti.
  2. Blokų ir šablonų principai
    • Svetainių kūrimas naudojant blokų struktūrą.
    • Šablonų pasirinkimas, templatų biblioteka ir pritaikymas projektams.
    • Darbo aplinkos (workspace) nustatymai ir kelių projektų valdymas.
  3. Prisitaikantis dizainas ir AI galimybės
    • Svetainių dizaino pritaikymas skirtingiems ekranams (responsive design).
    • AI funkcijos: automatinis turinio vertimas ir puslapio kūrimas.
  4. Animacijos ir integracijos
    • Animacijų kūrimas, interaktyvių komponentų integracija.
    • Darbas su plug-in’ais ir kitų sistemų prijungimas.

Praktinė dalis apima svetainės kūrimo procesą nuo blokų ir šablonų parinkimo iki galutinio dizaino ir funkcionalumo integravimo.

Modulio dėstytojai:

SLDC

(
3
 val.
 
15
min.
)

Susipažinsi su visais programinės įrangos kūrimo ciklo etapais – nuo reikalavimų analizės iki testavimo ir palaikymo. Suprasi, kaip profesionalūs programuotojai organizuoja darbus, ir galėsi šiuos principus pritaikyti no-code projektuose.

Modulio dėstytojai:

Web programavimo pagrindai (HTML/CSS)

(
17
 val.
 
30
min.
)

Studentai susipažins su pagrindiniais HTML elementais, jų atributais bei puslapio struktūra, taip pat išmoks CSS stilių pritaikymo principų, siekiant užtikrinti puslapio patrauklumą ir pritaikomumą įvairiems įrenginiams (responsiveness).

Supras, kaip internetinės svetainės yra aprašomos ir kaip naršyklės jas atvaizduoja.

Išmoks sukurti statinį puslapį, pritaikant įgytas žinias.

Modulio dėstytojai:

JS

(
17
 val.
 
30
min.
)

Modulio metu studentai gilinsis į JavaScript kalbą ir jos taikymą kuriant interaktyvius tinklalapius. Mokymų metu bus aptariama:

  • JavaScript susiejimas su HTML – įvairūs būdai įterpti JavaScript į esamą puslapį.
  • JavaScript sintaksė – kintamieji, duomenų tipai, sąlyginiai sakiniai (if/else), ciklai (for, while), funkcijos, masyvai ir objektai.
  • HTML dokumentų manipuliavimas – elementų paieška naudojant querySelector ir kitus metodus.
  • Įvykiai (Events) – pagrindinės sąvokos ir praktinis įvykių valdymas.
  • Dinaminiai duomenys – JSON formato duomenų užklausos naudojant fetch funkciją, bendravimas su serveriu ir duomenų atvaizdavimas HTML dokumente.

Po kiekvienos temos bus atliekamos praktinės užduotys, kad užtvirtinti sintaksės ir HTML manipuliacijos įgūdžius. Baigus modulį, studentai pridės dinaminius duomenis prie savo anksčiau sukurto HTML/CSS projekto.

Modulio dėstytojai:

Vartotojų/komandų narių elgsena

(
3
 val.
 
15
min.
)

Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) – dėmesys koncentruojamas į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais jos įveikimo metodais.

Modulio dėstytojai:

Skaitmeninės rinkodaros pagrindai

(
12
 val.
 
min.
)

Įvadas į skaitmeninę rinkodarą, skirtas supažindinti su pagrindiniais principais, kanalais ir technologijomis. Šis modulis padės sukurti bendrą supratimą apie skaitmeninės rinkodaros vaidmenį, jos naudojamus įrankius ir strategijas.

Skaitmeninės rinkodaros samprata

Kas yra skaitmeninė rinkodara ir kaip ji skiriasi nuo tradicinio marketingo.
Prekės ženklo reikšmė skaitmeninėje erdvėje.
Kaip skaitmeninė rinkodara įtakoja vartotojų elgseną.

Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir jų vaidmuo

Organiniai (SEO, turinio rinkodara) ir mokami (PPC, socialinė reklama) kanalai.
Skirtingų kanalų pagrindinės savybės ir jų nauda verslui.
Trumpa įrankių apžvalga: nuo „Google Analytics“ iki socialinių tinklų valdymo platformų.

Strategijos pagrindai

Kaip suprasti vartotojų kelionę (funnel modelis).
Pagrindinės kampanijų sėkmės dedamosios.
Ką reiškia „viral“ efektas ir kada jis gali būti pasiektas.

Tendencijų apžvalga

Skaitmeninės rinkodaros evoliucija ir šiandieninės tendencijos.
Trumpa įžanga į tai, kaip technologijos (AI, no-code įrankiai) keičia rinkodarą.

Modulio dėstytojai:

Tech. projektų valdymo įrankiai (Trello, ClickUp, Jira, Azure DevOps)

(
9
 val.
 
45
min.
)

Vykdomi sistemų / platformų nustatymai, susipažįstama su praktiniais pavyzdžiais.

Modulio dėstytojai:

Tech. projektų valdymo metodologijos (Agile (Scrum, Kanban))

(
17
 val.
 
30
min.
)

Vykdomas Waterfall ir Agile metodologijų palyginimas. Susipažįstama su Agile metodologijos istorija (manifestu ir principais). Apžvelgiami Scrum ir Kanban pavyzdžiai, jų palyginimas.
Atliekamas story rašymas, backlog’o valdymo principai.

Modulio dėstytojai:

AI naudojimo praktikos

(
6
 val.
 
30
min.
)

AI naudojimo praktikos

  • AI pagrindai: suprasi pagrindines sąvokas susijusias su dirbtiniu intelektu, sužinosi kaip AI vystėsi nuo pradinio koncepto iki šiandienos technologijų ir susipažinsi su praktiniu AI pritaikymu įvairiose srityse.
  • AI veikimas: sužinosi kaip veikia šiuolaikinio AI treniravimas ir veikimas bei gebėsi įvardinti AI privalumus ir trūkumus.
  • AI naudojimas: išmoksi efektyviau naudotis LLM, kad gautum norimus rezultatus, bei išbandysi įvairius AI įrankius, kuriuos galėsi taikyti savo darbe ir kasdienybėje.
  • AI kūrimas: sužinosi kuo AI produktų kūrimas skiriasi nuo įprastų IT produktų kūrimo.

Modulio dėstytojai:
PRIVALUMAI

Esminės technologijų žinios ir įgūdžiai

Žinios apie kibernetinio saugumo ir rizikų valdymą organizacijose

Praktinės technologijų žinios ir įgūdžiai

Registruotis
Karjeros konsultacijos, LinkedIn mokymai ir kt..

Pagalba įsidarbinant

Karjeros konsultacijos, LinkedIn mokymai ir kt..
Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai

Srities mentorius

Mokymosi metu Tave konsultuos sėkmingai besiplečiančių IT verslų atstovai ir įkūrėjai
Suteikiame galimybę 1 metų laikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI

Galimybę kartoti kursą

Suteikiame galimybę 1 metų laikotarpyje kartoti kursą NEMOKAMAI
Registruotis
FINANSAVIMAS

Finansavimo galimybės

Kursai gali būti 100% finansuojami Užimtumo tarnybos arba galite susimokėti patys.
UŽT logo
Kreipkitės į artimiausią UŽT klientų aptarnavimo skyrių, Užimtumo tarnyba jus pakonsultuos ir įvertinę Jūsų situaciją, pasiūlys finansavimo galimybes mokytis programoje.
Jei mokate patys – galite susimokėti iš karto iki kursų pradžios arba mokėti dalimis kursų eigoje.
Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:
Turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:

Po šių kursų

No items found.
Registruokis šiandien ir ženk pirmąjį žingsnį, kad taptum elektroninės prekybos ekspertu.
Registruotis
ĮMONĖS

Kur dirbsiu?

Pabaigęs šias studijas turėsi galimybę įsidarbinti šiose ir daugelyje kitų žinomų įmonių:

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Registracija

Registracija baigėsi

privatumo politika.
Ačiū! Registracija sėkminga, netrukus su Tavimi susisieksime!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
D.U.K

Dažniausiai jūsų užduodami klausimai

Kodėl turėčiau rinktis edON kaip savo persikvalifikavimo partnerį?

Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.

Ar man reikia turėti patirties programavime ar kitoje IT srityje prieš pradedant mokytis edON akademijoje?

Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.

STRAIPSNIAI

Susijusios įžvalgos