Procesų analitikai, gebantys automatizuoti įmonės procesus yra pagrindiniai asmenys užtikrinantys įmonės veiklos efektyvumą ir produktyvumą.
Jie vykdo esamų verslo procesų analizę, modeliuoja procesų pokytį, dirba su skirtingomis komandomis, siekdami rasti procesų optimizavimo ir tobulinimo sprendimus. Tai komandos nariai, kurie geba rasti spragas proceso cikle ir panaikinti „juodąsias skyles“. Procesų analizė leidžia suprasti įvairias disciplinas ir skirtingų departamentų požiūrių kampus.
Automatizavimo neprogramuojant (no-code ir low-code) įrankių atsiradimas radikaliai pakeitė verslo procesų skaitmenizavimo strategiją – sprendimai, kuriems sukurti anksčiau tekdavo samdyti programuotojų komandas, dabar, naudojant no-code įrankius, gali būti sukuriami procesų analitikų ir kitų organizacijos narių.
No-code platformos pasitelkia drag & drop sąsajas bei veiksmų šablonų ruošinius, leidžiančius vartotojams greitai kurti ir modifikuoti programas. Tai reiškia, kad įmonės gali greičiau reaguoti į kintančius verslo poreikius, sukurdamos ir diegdamos sprendimus per dienas ar savaites, o ne mėnesius ar metus.
Dedikavus automatizavimo sprendimų kūrimą žmonėms, jau puikiai išmanantiems įmonės procesus, pavyksta reikšmingai sumažinti išlaidas programuotojų samdymui ir analizės trukmę. Taip pat minimizuojama klaidų tikimybė bei pagerinamas bendradarbiavimas tarp skirtingų departamentų, kai jų nariai patys prisideda prie automatizacijos kūrimo ir tobulinimo.
Didžiausią naudą baigę kursą gauna asmenys, jau susipažinę su įmonės veiklos principais bei norintys įgyti įgūdžių, kaip pasitelkiant BPMN standartą aprašyti procesus ir naudojant no-code platformas sukurti automatizacijos sprendimus.
Procesų valdymo ir automatizavimo kompetencijos pasitelkiant dirbtinį intelektą (AI). Procesų valdymo samprata, jų pasirinkimas automatizavimui ir tinkamiausio automatizavimo įrankio radimas. Darbas su makereal platforma pasitelkiant openAI siūlomus sprendimus.
Procesų medžio / modelio kūrimas. Schematinis procesų braižymas, pasitelkiant BPMN programą, susipažinimas su pagrindiniais BPMN elementais ir braižymo logika. Subprocesų kūrimas, veiklos ciklai ir daugiapakopiai veiksmai.
Studentai susipažins su pagrindiniais HTML elementais, jų atributais bei puslapio struktūra, taip pat išmoks CSS stilių pritaikymo principų, siekiant užtikrinti puslapio patrauklumą ir pritaikomumą įvairiems įrenginiams (responsiveness).
Supras, kaip internetinės svetainės yra aprašomos ir kaip naršyklės jas atvaizduoja.
Išmoks sukurti statinį puslapį, pritaikant įgytas žinias.
Modulio metu studentai gilinsis į JavaScript kalbą ir jos taikymą kuriant interaktyvius tinklalapius. Mokymų metu bus aptariama:
Po kiekvienos temos bus atliekamos praktinės užduotys, kad užtvirtinti sintaksės ir HTML manipuliacijos įgūdžius. Baigus modulį, studentai pridės dinaminius duomenis prie savo anksčiau sukurto HTML/CSS projekto.
Studentai supažindinami su UI (naudotojo sąsajos) ir UX (naudotojo patirties) principais, taip pat Web ir mobiliųjų aplikacijų dizainu. Pradedama nuo pagrindinių teorijų ir metodologijų, kurios padeda suprasti dizaino svarbą bei jo pritaikymo galimybes.
Praktinėje dalyje, atsižvelgiant į turimą laiką, studentai naudoja Figma programą ir įgyvendina užduotis pagal dėstytojo pateiktus pavyzdžius arba realizuoja savo idėjas. Modulis taip pat apima perėjimo iš dizaino į prototipų kūrimą procesą bei svetainių kūrimą naudojant Framer platformą.
Programinės įrangos kūrimo procesai apima daugybę etapų, kurie lemia sėkmingą skaitmeninių sprendimų veikimą. Aiškiai suprasdami šiuos principus, galėsite efektyviau bendradarbiauti su technologijų komandomis ir priimti pagrįstus sprendimus.
Susipažinsite su:
Įgytos žinios padės suprasti, kaip veikia skirtingi programinės įrangos komponentai, kaip vyksta jų valdymas ir kokie įrankiai užtikrina stabilų bei efektyvų skaitmeninių sprendimų kūrimą.
Gilinamasi į bazinių įsitikinimų įtaką situacijos vertinimui. Susipažįstama su Cognitive Bias (individualiais/marketingo) – dėmesys koncentruojamas į tai, kaip įvairūs šališkumo tipai veikia sprendimų priėmimą. Analizuojama STATUS QUO bias įtaka, pasipriešinimas pokyčiams. Supažindinama su prokrastinacija ir skirtingais jos įveikimo metodais.
Kas yra Framer, pavyzdžiai, ką galima su juo padaryti. Funkcionalumas, kainos, webflow vs. Framer.
Blokų principo paaiškinimas, praktinis pasibandymas (workspace nustatymai, kaip valdyti daugiau nei vieną projektą, navigaciją, kas / ką daro, šablonai, TVS, kintantis / prisitaikantis dizainas (skirtingams ekranams), AI funkcijos (vertimas, puslapio sukūrimas), animacijos / integracijos, komponentai, stilius, plug-in'ai, templatų biblioteka, savo sistemų susikūrimas (tekstų, šriftų ir pan.)).
Nes mūsų požiūris yra paruošti startui, o ne prikepti! Darydami studentų atranką, užtikriname, kad Tavo kolegų grupė bus motyvuota ir iš tikrųjų norinti pakeisti savo karjerą ar stipriai patobulėti esamoje pozicijoje. Su tokia grupe, tikime, kad kartu pasinaudosite visomis edON teikiamomis papildomomis tobulėjimo galimybėmis, kurios yra sukurtos Tavo visapusiškam naujos skaitmeninės karjeros startui.
Žinios iš IT srities nepakenks, bet jeigu aktyviai dalyvausi akademijos paskaitose, atliksi visas užduotis ir papildomai domėsiesi pasirinktų kursų sritimi, sėkmingai akademiją baigsi ir be papildomų išankstinių IT srities žinių.