„Kilo Health“ ieško būsimų reklamos specialistų: sunkiai randamus darbuotojus paruoš patys

Skaitmeninių įgūdžių reikalaujančiose srityse veikiančios įmonės vis dažniau imasi train-to-hire įdarbinimo principo, kuomet samdomi darbuotojai yra ruošiami specialiuose įmonės kursuose. Sveikatos technologijų srities startuolis „Kilo Health“, pasitelkęs į pagalbą „edON“ technologijų ir skaitmeninių įgūdžių akademiją, pradeda taikyti šią praktiką ir ieško būsimų skaitmeninės reklamos specialistų. Per penkias savaites įmonė ketina apmokyti dvylika „Meta” ir „Google Ads” specialistų ir geriausius įdarbinti.

„Kilo Health“ ieško būsimų reklamos specialistų: sunkiai randamus darbuotojus paruoš patys

What makes a good brand book?

Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non. At urna condimentum mattis pellentesque id nibh tortor. A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus. Sit amet mauris commodo quis imperdiet massa. Vitae congue eu consequat ac felis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur hendrerit gravida rutrum.
  • A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus.
  • Arcu cursus vitae congue mauris mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo.
  • Magna sit amet purus gravida quis blandit cursus congue mauris mattis enim.

How to create a good brand book?

Vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non.

Bibendum est ultricies integer quis. Semper eget duis at tellus.

Important elements of a good design brand book

Eget aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus. Consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Nisl rhoncus mattis rhoncus urna neque viverra justo nec. Habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac. Et tortor consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Fringilla est ullamcorper eget nulla facilisi. Mi sit amet mauris commodo quis. Eget arcu dictum varius duis at consectetur lorem.Venenatis cras sed felis eget velit

  1. Magna eget est lorem ipsum dolor.
  2. Enim lobortis scelerisque fermentum dui. Fringilla ut morbi tincidunt augue.
  3. Nascetur ridiculus mus mauris vitae.
  4. Egestas sed tempus urna et pharetra pharetra massa massa ultricies.
What brand book references can I use?

Mattis molestie a iaculis at. Volutpat est velit egestas dui id. Suspendisse potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus. Aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus gravida. Volutpat blandit aliquam etiam erat velit scelerisque in dictum. Potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed. Aliquet bibendum enim facilisis gravida neque convallis. Malesuada nunc vel risus commodo viverra maecenas. Varius sit amet mattis vulputate enim nulla aliquet.

“Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris.“
A brand book can always keep evolving

Tortor dignissim convallis aenean et tortor at risus. Condimentum vitae sapien pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Dui nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et. Quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien et.

Kaip teigia „Kilo Health“ žmogiškųjų išteklių vadovė Ilona Bernotaitė, skaitmeninės rinkodaros specialistai dabar yra vieni iš labiausiai geidžiamų rinkoje, todėl užpildyti šias pozicijas ir rasti tinkamus įgūdžius turinčius žmones yra iššūkis, o jų apmokymas ir paruošimas viduje reikalauja daug resursų.

„Norėdami išspręsti šią problemą, nusprendėme imtis train-to-hire metodo. Tam pasirinkome partnerius, technologijų ir skaitmeninių įgūdžių akademiją „edON“, kurie padėjo paruošti specialiai mūsų poreikius ir specifiką atitinkančią programą būsimiems „Meta” ir „Google Ads” reklamos specialistams. Vos po penkių savaičių mokymus praėję dalyviai jau bus įgiję pradines žinias ir pasirengę imtis darbų. Todėl ieškome motyvuotų ir greitai augti bei tobulėti norinčių žmonių“, – sako I. Bernotaitė.

„Meta” ir „Google Ads” reklamos yra pagrindinė ir efektyviausia priemonė daugeliui įmonių ir startuolių visame pasaulyje, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją ir padidinti pardavimus.

Po mokymų – sklandesnis darbuotojo startas

Anot „edON“ edukacijos vadovės Viktorijos Radžienės, universitetai ar kolegijos nespėja vytis rinkos poreikių ir paruošti nišinių profesijų specialistų, tad specialiai pagal įmonės poreikius sukurtos mokymo programos leidžia išspręsti šiuos iššūkius.

„Atrinkti darbuotojai mokymų metu ne tik įgyja pradines žinias, kurių reikia darbui atlikti, bet taip pat jau būna susipažinę su įmonės darbo specifika ir kultūra, o tai užtikrina greitesnį bei sklandesnį darbuotojo startą įmonėje“, – sako V. Radžienė.

Specialiai „Kilo Health“ parengtoje „edON“ mokymų programoje būsimus skaitmeninės reklamos specialistus ruoš patyrę „Meta” ir „Google Ads” ekspertai - lektoriai, kurie suteiks teorinių ir praktinių žinių, bei pasidalins vertingomis įžvalgomis iš savo darbo patirties.

„Kilo Health“ kandidatų į būsimų „Meta” ir „Google Ads” reklamos specialistų vietas laukia iki rugpjūčio 12 d. Atrinkti 12 specialistų bus pakviesti į nemokamus penkių savaičių greituosius kursus, kurie jiems suteiks reikiamus įgūdžius ir žinias, kad taptų jaunaisiais „Meta” ir „Google Ads” specialistais. Patys geriausi gaus kvietimą dirbti didžiausiame sveikatos technologijų startuolyje Lietuvoje.

„Ši mokymų programa yra tarsi greitkelis, norintiems prisijungti prie vieno didžiausių startuolių Lietuvoje, esančių tarp lyderių sveikatos technologijų srityje visame pasaulyje“, – įsitikinusi V. Radžienė.

Apie „Kilo Health“

„Kilo Health“ – viena iš sveikatos technologijų srityje lyderiaujančių įmonių grupių pasaulyje, ne tik pritraukianti aibę talentų į savo greitai besiplečiančią komandą, tačiau ir sėkmingai steigianti bei auginanti naujus verslus. Turėdama daugiau nei 7 milijonus klientų visame pasaulyje (dauguma JAV), „Kilo Health“ vizionieriams suteikia neprilygstamas galimybes kurti skaitmeninius ateities sveikatos produktus.

Šiuo metu „Kilo Health“ sudaro daugiau nei 500 talentų komanda. Įmonės portfelyje yra daugiau nei 30 inovatyvių sveikatos produktų, skirtų lėtinių ligų gydymui, psichinės sveikatos gerinimui ir sveikų įpročių skatinimui. Įmonių grupė taip pat valdo startuolių akceleratorių „Kilo Ventures“, startuolių inkubatorių „Kilo Co-Found“, kvalifikacijos tobulinimo programą „Kilo Academy“ ir siūlo savo produktus verslo klientams. Nuo 2021 m. „Kilo Health“ yra „DTx Alliance”, „Matter Community” ir „HealthXL” narė.

Apie „edON“

„edON“ yra technologijų ir skaitmeninių įgūdžių akademija, siūlanti intensyvius programavimo be kodo („no-code“), skaitmeninės ir affiliate rinkodaros, technologijų komandų pritraukimo ir valdymo, dirbtinio intelekto įrankių valdymo, programinės įrangos testavimo, projektų valdymo bei kitų darbo rinkoje paklausių specialybių kursus.

Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/489248

Susiję įrašai