Skaitmeniniams procesams programuotojų reikia ne visuomet: „Metas išmokti naudoti tinkamus įrankius“

„Patirtis rodo, kad lengviau ir gerokai greičiau išmokti valdyti įrankius, leidžiančius optimizuoti procesus, nei programuotojų komandai išaiškinti konkrečios industrijos ypatybes“, – įsitikinęs skaitmeninių įgūdžių akademijos „edON“ bendraįkūrėjas Domas Janickas. Anot jo, šiandien egzistuojančios platformos daugybę procesų atlikti leidžia kiekvienam darbuotojui, net ir neturinčiam konkrečių, programavimui reikiamų žinių. Būti konkurencingu, veržliu ir žengti koja kojon su technologijomis siūlo skaitmeninių įgūdžių akademijos „edON“ kursai, kurių naujasis sezonas prasideda jau rugsėjo 12 d.

Skaitmeniniams procesams programuotojų reikia ne visuomet: „Metas išmokti naudoti tinkamus įrankius“

What makes a good brand book?

Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non. At urna condimentum mattis pellentesque id nibh tortor. A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus. Sit amet mauris commodo quis imperdiet massa. Vitae congue eu consequat ac felis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur hendrerit gravida rutrum.
  • A erat nam at lectus urna duis convallis convallis tellus.
  • Arcu cursus vitae congue mauris mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo.
  • Magna sit amet purus gravida quis blandit cursus congue mauris mattis enim.

How to create a good brand book?

Vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris. Nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et leo. Semper risus in hendrerit gravida rutrum quisque non.

Bibendum est ultricies integer quis. Semper eget duis at tellus.

Important elements of a good design brand book

Eget aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus. Consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Nisl rhoncus mattis rhoncus urna neque viverra justo nec. Habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac. Et tortor consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Fringilla est ullamcorper eget nulla facilisi. Mi sit amet mauris commodo quis. Eget arcu dictum varius duis at consectetur lorem.Venenatis cras sed felis eget velit

  1. Magna eget est lorem ipsum dolor.
  2. Enim lobortis scelerisque fermentum dui. Fringilla ut morbi tincidunt augue.
  3. Nascetur ridiculus mus mauris vitae.
  4. Egestas sed tempus urna et pharetra pharetra massa massa ultricies.
What brand book references can I use?

Mattis molestie a iaculis at. Volutpat est velit egestas dui id. Suspendisse potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus. Aliquet nibh praesent tristique magna sit amet purus gravida. Volutpat blandit aliquam etiam erat velit scelerisque in dictum. Potenti nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed. Aliquet bibendum enim facilisis gravida neque convallis. Malesuada nunc vel risus commodo viverra maecenas. Varius sit amet mattis vulputate enim nulla aliquet.

“Sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum enim facilisis gravida. Diam phasellus vestibulum lorem sed risus ultricies. Magna sit amet purus gravida quis blandit. Arcu cursus vitae congue mauris.“
A brand book can always keep evolving

Tortor dignissim convallis aenean et tortor at risus. Condimentum vitae sapien pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Dui nunc mattis enim ut tellus elementum sagittis vitae et. Quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien et.

„Šiandien egzistuojančios programos leidžia visiems, išmanantiems savo veiklą, procesus automatizuoti ir skaitmenizuoti patiems. „edON“ akademijoje ruošiame ne programuotojus, bet pradedančiuosius specialistus, įrankių naudotojus, galinčius automatizuoti procesus, valdyti el. parduotuves, gebančius suprasti vartotojų elgseną, naudotis generuojančiais dirbtinio intelekto įrankiais ir pan. Ši patirtis atveria ir platesnes karjeros galimybes, pavyzdžiui, suteikia žinias, leidžiančias dirbti laisvai samdomą darbą“ – pasakoja D. Janickas. 

Jau rugsėjo 12 d. „edON“ akademija pristato 12 skirtingų mokymų technologijų vadybos, marketingo, programinės įrangos sprendimų kūrimo, skaitmeninės kūrybos srityse. Bendruomenės laukia ir specialus sezono atidarymo renginys, kuriame – tinklaveikos galimybės, pažintis su ateities darbdaviais, pranešimai apie naujausias tendencijas įmonių veikloje, DI ir ateities darbo rinkoje; bei neuropsichologės, VU lektorės, knygos ,,Kaip veikia smegenys” autorės Dr. Ramunės Dirvanskienės paskaita apie tai, kaip mokosi žmogaus smegenys.

„Akademijos komanda tiki hibridiniu mokymu, gyvais susitikimais ir bendravimu su lektoriais bei studentais. Sėkmingas „edON“ alumni įsidarbinimas technologijų kompanijose ir pozityvus grįžtamasis ryšys – geriausias akademijos ir besimokančiųjų įdėtų pastangų ir prioriteto kokybei įrodymas“, – teigia edukacijos vadovė Viktorija Radžienė.

Tarp rugsėjį prasidėsiančių kursų – „no-code“ programa, padėsianti išmokti be programavimo žinių apjungti IT sistemas, identifikuoti automatizavimo galimybes, sukurti elektroninę parduotuvę ar tinklalapį. „No-code ir low-code įrankių populiarėjimas – įrodymas, kad nebūtina mokėti programuoti, tam, kad uždirbtum programuotojo algą. Daugumą sprendimų, kuriuos įprastai patikime programuotojams, galime pasidaryti su no-code ir DI integracijomis, tik gerokai greičiau ir ženkliai mažesniais kaštais – galbūt verta tuo pasinaudoti?“ – klausia „edON“ komanda. 

Jau netrukus startuoja ir „UI/UX“ programa, skirta pardavimų didinimui ir gerai vartotojo patirčiai užtikrinti. Tarptautinis DPD „E.barometro“ tyrimas rodo, kad net 3 iš 4 Lietuvos gyventojų palieka atsiliepimus apie įsigytą prekę ar paslaugą. Todėl šis kursas aktualus kiekvienam, dirbančiam su elektroninėmis parduotuvėmis. 

„Dažnai dizaineriai orientuojasi į vizualinę estetiką, tačiau lygiai taip pat svarbu nepamiršti naudotojo patirties ir sklandaus vartotojo kelio svetainėje. Efektyviam dizainui reikia suprasti naudotojo poreikius, psichologiją ir elgseną. Pastebiu, kad vis daugiau dizainerių siekia gilinti žinias ne tik vizualinio dizaino, bet ir naudotojo patirties srityje, kad galėtų į naudotoją orientuotus sprendimus “, – pasakoja „edON“ vartotojo sąsajų ir patirties kūrimo kurso lektorius Audrius Ališauskas. 

Spalio pabaigoje „edON“ kursų sąrašą papildys dar keli nauji produktai, tarp kurių ir e-komercijos kursai. „Šiandienos organizacijos naudoja daugybę skaitmeninių technologijų, o didžioji dalis jų vykdo prekybą internetu. Net sėkmingai veikiančios e. parduotuvės nuolat ieško specialistų, galinčių toliau plėtoti ir prižiūrėti šią svarbią verslo sritį. Todėl e-komercijos kursai, skirti tiek elektroninės parduotuvės kūrimui, tiek jos ilgalaikei plėtrai, tampa itin aktualūs. Jie suteikia puikias galimybes pradėti profesionalo karjerą šioje sparčiai augančioje srityje,“ – pasakoja „edON“ lektorius Edvardas Kutkauskas, oficialios „Shopify“ partnerių agentūros Lietuvoje „One More Agency“ bendraįkūrėjas.

Pradėti mokytis – niekada nevėlu. Naujas „edON“ studijų sezonas – jau rugsėjo 12 d.

Susiję įrašai